Program konferencie
Zborník konferencie
22. september 2011 (štvrtok)
12:00 - 13:00 Prezentácia účastníkov
13:00 Otvorenie konferencie (Aula)
-
Plenárne prednášky (Aula)
13:10 - 13:45 Kvalita školy a jej hodnotenie | Rosa Vladislav
13:45 - 14:20 Parametre efektivity učenia sa žiaka v prostredí e-learningu so zameraním na adaptívne učebné materiály | Kostolányová Kateřina
14:20 - 14:55 Meranie výsledkov vzdelávania – kde sme a ako sme sa tam dostali | Burjan Vladimír
14:55 - 15:20 Prestávka
15:20 - 18:00 Rokovanie v sekciách:
-
Sekcia A | Miestnosť: Aula
Celonárodné meranie vzdelávania v Slovenskej republike | Pichaničová Ivana
Maturitná skúška 2011 z cudzích jazykov | Brestovská Katarína
Čo (ešte) vedia najslabší žiaci z matematiky? Poznatky z Testovania 9-2011 | Hajdúk Michal, Mentel Andrej
Čo (ešte) vedia najslabší žiaci zo slovenského jazyka? Poznatky z Testovania 9-2011 | Mentel Andrej, Laššová Elena
Ukazovatele kvality vo vzdelávaní | Juščáková Zuzana
Pridaná hodnota vo vzdelávaní na stredných školách | Ringlerová Viera
Měření výsledků výuky a vzdělávací standardy | Mechlová Erika
Měření spolehlivosti parametru přidané hodnoty ve vzdělání jako nástroje řízení kvality školy | Malčík Martin, Malach Josef
-
Sekcia B | Miestnosť: 1P1 (1. poschodie)
Efektívne sebahodnotenie – cesta k zlepšeniu kvality škôl | Lukačková Zuzana
Smysluplnost autoevaluace školy očima českých ředitelů a učitelů | Procházková Lucie
Hodnocení kvality vzdělávání a výpověď výzkumných dotazníků v oblasti hudební výchovy | Přibylová Lenka
Úroveň matematických vedomostí žiakov 1. ročníka primárnej školy na začiatku školskej dochádzky. | Vašutová Anna
Analýza výsledkov elektronického testovania z biológie | Peterková Viera
Využitie diaľkového snímania experimentálnych dát na nadobúdanie vedomostí žiakov základných škôl | Žovínová Michaela, Ožvoldová Miroslava
Testovanie žiakov prostredníctvom interaktívnej tabule | Gerhátová Žaneta
Hlasovacie zariadenie – didaktická pomôcka pri hodnotení vedomostí | Beták Norbert, Ožvoldová Miroslava
23. september 2011 (piatok)
-
Plenárne prednášky (Aula)
9:00 - 9:30 Meranie úrovne čitateľskej gramotnosti 15-ročných žiakov podľa štúdie OECD PISA | Heldová Daniela, Kováčová Jana
9:30 - 10:00 Moderní způsoby tvorby a vyhodnocování testů | Dvořák Jiří
10:00 - 10:20 Prestávka
10:20 - 12:40 Rokovanie v sekciách:
-
Sekcia A | Miestnosť: Aula
Test ako edukačný nástroj | Klenovčan Pavel
Minulosť, prítomnosť a budúcnosť počítačového preverovania | Stoffová Veronika
Matematická prednáška v systéme Moodle | Hanzel Pavol
Možnosti spätnej väzby v prostredí LCMS Moodle | Sebínová Katarína
Príprava žiaka primárnej školy na hodnotenie kvality jeho vedomostí | Palková Veronika
Testovacie prostredie „Vieš, čo vieš?“ na online overovanie vedomostí žiakov ZŠ a SŠ | Lucká Mária, Sotáková Kristína
Testy Hot Potatoes majú pozitívny vplyv na vedomosti žiakov z prírodopisu v 8. ročníku základnej školy | Hornáčková Alžbeta
-
Sekcia B | Miestnosť: 1P1 (1. poschodie)
Testovanie informačnej gramotnosti Gepard – použitie metódy MDT v praxi. Postrehy a skúsenosti z praxe | Seifert Matěj, Dvořák Jiří
Meranie vzdelávacích výsledkov v cudzom jazyku | Butaš Juraj, Butašová Anna
IRT a položkové analýzy výsledkov testov z cudzích jazykov | Butaš Juraj, Lalinská Mária
Hodnocení a diferencovaný přístup k žákům s SPU ve výuce ruskému jazyku v pedagogickém výzkumu | Grenarová Renée
Hodnotenie komunikačných jazykových kompetencií pomocou jazykového portfólia | Bockaničová Katarína, De Jaegher Darina
Uplatňovanie profesijných zručností študentov počas pedagogickej praxe | Lešková Andrea, Fančovičová Jana
Vzdelávanie pedagogických zamestnancov materských škôl v rámci národného projektu | Mináriková Silvia
12:45 Záver konferencie